نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو ویدیو خلاصه بازی استقلال و ذوب‌آهن(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرآسیایی از هدایت سایپا کنار گذاشته شد محمد حسینی از خوشه طلایی کنار رفت | رضا ناصحی سرمربی شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| صدرنشینی ۳ ساعته؟ پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند!
سرخط خبرها

تعویض نکردن دلیل موفقیت قلعه‌نویی| آن روی امیر در قطر

  • کد خبر: ۲۰۹۹۹۶
  • ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵
تعویض نکردن دلیل موفقیت قلعه‌نویی| آن روی امیر در قطر
تعویض نکردن امیر قلعه‌نویی در بازی با ژاپن به عنوان مهم‌ترین دلیل پیروزی او مقابل سامورایی‌ها محسوب می‌شود.

گروه ورزش | شهرآرانیوز، تعویض نکردن قلعه‌نویی در بازی با ژاپن بدون شک اگر با شکست ایران همراه می‌شد به دستمایه‌ای برای نقد سرمربی تیم ملی تبدیل می‌گردید، اما سرمربی تیم ملی با ابتکاری تازه تا ثانیه‌هایی مانده به پایان بازی دست به ترکیب خود نزد تا همین دکترین باعث موفقیت تیم ملی شود.

به واقع تیم ملی برای دستیابی به جام قهرمانی نیازمند یک الگوی متفاوت تاکتیکی است و به نظر می‌رسد امیرقلعه‌نویی از انعطاف پذیری تاکتیکی کافی برای رساندن تیم ملی به قهرمانی جام ملت‌های آسیا برخوردارشده است.

به طور قطع دراین راه موفقیت آمیز باید سهم بزرگی هم برای بازیکنان تیم ملی قائل بود که درنیمه دوم با سیمایی متفاوت گام به میدان رقابت با ژاپن گذاشتند و بازی ضعیف و ناامید کننده خود در نیمه اول را از ذهن همه ایرانی‌ها پاک کردند.

قلعه‌نویی با دید درست خود بی جهت هماهنگی را از تیمش نگرفت و فرصت را دراختیار بازیکنانی گذاشت که یک نیمه ملال آور را رقم زده بودند تا درنیمه دوم تمام کاستی‌ها را جبران کرده و به تیمی متفاوت و متحول شده تبدیل شوند.

اینکه سرمربی تیم ملی در سخت‌ترین شرایط ممکن تصمیم می‌گیرد تعویضی درراستای تغییرات تاکتیکی انجام ندهد، درواقع دل و جرات خاصی می‌خواست که او ازپس آن برآمدو نشان داد اکنون دراوج تجربه به سر می‌برد تا شاید طلسم سال‌های طولانی قهرمان نشدن در جام ملت‌های آسیا شکسته و تیم ملی با دستاوردی بزرگ و تاریخی به خانه بازگردد.

البته تیم ملی هنوز به دستاوردی نرسیده و تنها ژاپنی را برده که سال‌ها از کسب پیروزی در مقابلش ناکام بود، اما اکنون این برد تبدیل به یک اهرم بزرگ برای افزایش روحیه در تیم ملی شده تا شاید با ابتکاراتی که امیر قلعه‌نویی از خود به خرج می‌دهد طلسم سال‌ها ناکامی در جام ملت‌های آسیا شکسته شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->